KYSYMYKSET&VASTAUKSET

De vanligaste frågorna

Før dit køb

Bruger du cookies på din hjemmeside?

Ja. Cookies indeholder information, der overføres til din computers harddisk.
De giver vores server mulighed for at genkende dig som en tilbagevendende besøgende og hjælper os med at forbedre vores hjemmeside og levere en bedre og mere personlig service. Bemærk venligst, at vores annoncører også kan bruge cookies, som vi ikke har kontrol over.
Hvis du ønsker at slette vores cookies, kan du gøre det i din browser.
Bemærk: Hvis du sletter alle cookies, er det muligt, at ikke alle funktioner i vores netbutik fungerer som forventet.
Vil du læse vores privatlivs- og cookiepolitik? Klik her.

Skal jeg oprette en konto for at kunne handle hos dig?

En konto er valgfri ved at afgive en ordre gennem os. Du kan oprette en konto direkte eller oprette en, når du bestiller.
Når du afgiver en ordre efter at have logget ind på din konto, går processen meget hurtigere.
Den ekstra fordel ved at bestille, efter du har oprettet en konto, er, at du altid kan tjekke status for din ordre, tilføje produkter til din ønskeliste og gøre din ordre hurtigere, da vi allerede har gemt dine adresseoplysninger.

Hvordan opretter man en konto?

Det er meget nemt at oprette en konto. Det tager mindre end et minut!
Vælg "Ny kunde?" i øverste højre hjørne af webstedet.
Indtast dine personlige oplysninger og opret en adgangskode.
Når du har klikket på knappen "Send", vil du modtage en e-mail for at aktivere din konto.
Nu kan du hurtigt og nemt logge ind og afgive en ordre.

Hvordan kan jeg ændre mine kontooplysninger?

For at ændre dine kontooplysninger skal du logge ind og gå til dine kontooplysninger.
Hvad kan jeg ændre på min konto?
Skift dine loginoplysninger
Tilføj, rediger eller slet forsendelses- og faktureringsadresser
Tilføj, rediger eller afmeld nyhedsbrevet
Administrer dine auktioner på auktioner

Kan jeg slette min konto?

Ja, du kan slette din konto.
Bemærk venligst, at når din konto er blevet slettet, vil du ikke kunne få adgang til tidligere ordrer, og det vil ikke længere være muligt at gendanne din konto.
For at slette din konto, kontakt venligst vores kundeservice (SE2@SoBuy-shop.com)

Sådan afmelder du vores nyhedsbrev.

Du kan afmelde vores nyhedsbrev via din konto ved at gå til "Nyhedsbrev" og klikke på "Afmeld".
Du kan også afmelde dig ved at bruge afmeldingslinket i nyhedsbrevet. Nederst i brevet finder du linket "Afmeld". Du vil herefter modtage en e-mail, der bekræfter, at du har afmeldt nyhedsbrevet.

BETALING

Hvilke betalingsmetoder tilbyder vi?

Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder:

1. Klarna
2. Visum
3. Mastercard
4. American Express
5. Maestro
6. Paypal
7. Shop Pay
8. Apple Pay
9. Google Pay

Alle betalinger er sikre og håndteres via sikker forbindelse (SSL).

Har du modtaget min betaling?

Når din betaling er modtaget og behandlet, vil du modtage en bekræftelsesmail inden for 24 timer. Har du ikke modtaget en bekræftelse? Tjek om e-mailen er i "spam"-mappen.

Hvornår vil mit kreditkort eller PayPal-konto blive debiteret?

Hvis dit kreditkort eller din PayPal-konto er godkendt, vil beløbet blive debiteret med det samme. Du vil modtage en e-mail, der bekræfter, at din ordre er blevet behandlet.
Hvis dit kort ikke er godkendt, vil beløbet ikke blive opkrævet. Bemærk venligst, at selvom din betaling ikke er godkendt, kan det se ud til, at vi har debiteret dit ordrebeløb, da nogle kortudstedere kan reservere penge i en kort periode.

Hvordan får jeg en faktura?

Du kan kontakte os via SE2@SoBuy-shop.com, vi sender dig en faktura inden for 1 hverdag

Fragt

Gratis fragt

Vi erbjuder gratis frakt till länder enligt följande
Sverige
Danmark
Finland
Litauen
Letland
Estland

Er min ordre blevet afsendt?

Dit køb sendes indenfor 1 hverdag efter betalingen er modtaget. Du modtager en e-mail med et sporingslink, så snart varen er klar til levering. Sporingsoplysningerne er på din konto.

Hvornår får jeg et sporingsnummer?

Du vil modtage en automatisk genereret e-mail med et sporingslink, så snart vi begynder at behandle din ordre. Sporingslinket giver dig mulighed for at spore status for din ordre i realtid på forsendelsessporingsportalen. Du finder også information om din forsendelse på din konto. Hvis du ikke har modtaget eller har modtaget sporingslinket endnu, så tjek din spam-mappe.

Hvor lang tid tager det at behandle ordren?

Vi skickar alla paket från vårt lager i Hamburg Tyskland.
Hvis tilbudet ikke specificerer en anden dato, kan levering af varer foretages inden for det estimerede tidspunkt som følger:
Sverige

    Vi skickar alla paket från vårt lager i Hamburg Tyskland.
    Hvis tilbudet ikke specificerer en anden dato, kan levering af varer foretages inden for det estimerede tidspunkt som følger:

    Danmark

    • 2-3 arbejdsdage

    Sverige

    • Sydlige region: 2-3 arbejdsdage
    • Central region: 3-5 arbejdsdage
    • Northern Region: 5-7 arbejdsdage
    Finland
    • Sydlige region: 3-5 arbejdsdage
    • Central og nordlig region: 5-7 arbejdsdage
    Litauen:
    • 3-5 arbejdsdage
    Letland:
    • 5-7 arbejdsdage
    Estland:
    • 5-7 arbejdsdage
    Bemærk, at produkter ikke leveres på søndage og generelle helligdage
  • Sydlige region: 2-3 arbejdsdage
  • Central region: 3-5 arbejdsdage
  • Northern Region: 5-7 arbejdsdage
Danmark
  • 2-3 arbejdsdage
Finland
  • Sydlige region: 3-5 arbejdsdage
  • Central og nordlig region: 5-7 arbejdsdage
Litauen:
  • 3-5 arbejdsdage
Letland:
  • 5-7 arbejdsdage
Estland:
  • 5-7 arbejdsdage
Bemærk, at produkter ikke leveres på søndage og generelle helligdage

Hvad hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?

Det afhænger af hvilket transportør der bruges til at levere din forsendelse.

De mest almindelige løsninger er:

  1. Luftfartsselskabet hænder over pakken til din nabo.
  2. Luftfartsselskabet forlader en note og leverer pakken til det nærmeste pick -UP -punkt.
  3. Luftfartsselskabet leverer ikke pakken og prøver at levere den igen (normalt dagen efter).

Normalt, hvis du ikke findes ved det andet eller tredje leveringsforsøg, vil han overføre pakken til sit lager. Dette giver dig et par dage til at hente det, før det sendes tilbage til os.
For spørgsmål om levering kan du kontakte vores kundesupport (SE2@SoBuy-shop.com), vi giver dig svar inden for 1 arbejdsdag

Hvornår kommer min pakke?

Du kan finde de nyeste oplysninger om ordresporingsportalen på din konto.
Hvis din ordre indeholder flere produkter, kan du få leverancer på forskellige datoer.

Hvordan kan jeg ændre mine leveringsoplysninger?

Kontakt os via SE2@SoBuy-shop.com Hvis du vil ændre dine detaljer.

Min ordre er forsinket

Hvis en levering er forsinket, skal kurerer underrette dig skriftligt inden for en rimelig tid. Du har altid ret til at fortryde dit køb i overensstemmelse med de nuværende regler for forbrugerlovgivning, hvis produktet ikke leveres inden for en rimelig tid.

Du kan også kontakteSE2@SoBuy-shop.comFor yderligere hjælp.

Jeg har ikke modtaget min pakke

For det første skal du kontakte kurerer og sørge for, at de har sendt din ordre. Du kan også kontakte SE2@SoBuy-shop.com For yderligere hjælp.

Hvordan kan jeg ændre mine leveringsoplysninger?

Kontakt os via SE2@SoBuy-shop.com Hvis du vil ændre dine detaljer.

Retur & refusion

Kan jeg returnere varen?

Ja, varer købt gennem SoBuy Har 30 kalenderdage med fortrydelsesret. Fortrydelsesfristen træder i kraft fra den dag, du modtager varen. Rettens fortrydelsesret er reguleret i lov (2005: 59) om fjernsalg og aftaler uden for forretningssted.

For at returneringen kan godkendes, skal produkt og emballage være i uændret stand.

Hvordan vender jeg tilbage?

Du kan returnere produkterne, hvis de er komplette og i original emballage og intakte.
Returperioden er 30 dage. starter den dag, emnet modtages.
Flere varer i en rækkefølge?
Annulleringsfristen starter først, før alle produkter er modtaget.

For at returnere en vare skal du følge disse trin:
Gå til min konto
Gå til mine ordrer
Find den rækkefølge, som produktet skal returneres fra
Efterlad en besked til vores kundeserviceteam (jo mere information du giver, jo hurtigere kan vi behandle dit afkast).

Hvor meget koster returfragten?

Afkast er gratis, når vi bruger vores returprocedure og vores specifikke transportør.
Hvis du vælger at returnere din vare gennem en anden transportør, kan vi ikke tilbagebetale dine forsendelsesomkostninger.

Hvor hurtigt vil betalingen for min ordre blive refunderet, efter at ordren er blevet returneret eller annulleret?

Det tager 2 til 5 arbejdsdage. Afhænger af hvilken betalingsmetode du har valgt.

Er mine personlige oplysninger sikre?

Ja, vi har forpligtet os til at overholde loven om personoplysninger (PUL), der sigter mod at beskytte dit privatliv.

Hvornår tegnes min betaling af Klarna?

Hvis du vælger at betale direkte, aktiveres din betaling i Klarna, når din ordre er blevet bekræftet. Dette betyder, at inden din ordre er bekræftet, er et beløb forbeholdt, når ordren derefter bekræftes pengene. Hvis du vælger at annullere din ordre, før ordren er blevet bekræftet, trækkes der ingen penge, der kun er reserveret.
Väljer du att Betala När du Får Varan Eller -genom Avbetalning Kommer Din Faktura I Klarna Aktiveras När Din Order Blivit Bekräftad. Sålledes Väljer du Själv När Din Betalning Ska Ske.

Vogn. (0)

Ingen produkter i indkøbskurven