KYSYMYKSET&VASTAUKSET
De vanligaste frågornaFør dit køb
Bruger du cookies på din hjemmeside?
De giver vores server mulighed for at genkende dig som en tilbagevendende besøgende og hjælper os med at forbedre vores hjemmeside og levere en bedre og mere personlig service. Bemærk venligst, at vores annoncører også kan bruge cookies, som vi ikke har kontrol over.
Hvis du ønsker at slette vores cookies, kan du gøre det i din browser.
Bemærk: Hvis du sletter alle cookies, er det muligt, at ikke alle funktioner i vores netbutik fungerer som forventet.
Vil du læse vores privatlivs- og cookiepolitik? Klik her.
Skal jeg oprette en konto for at kunne handle hos dig?
Når du afgiver en ordre efter at have logget ind på din konto, går processen meget hurtigere.
Den ekstra fordel ved at bestille, efter du har oprettet en konto, er, at du altid kan tjekke status for din ordre, tilføje produkter til din ønskeliste og gøre din ordre hurtigere, da vi allerede har gemt dine adresseoplysninger.
Hvordan opretter man en konto?
Det er meget nemt at oprette en konto. Det tager mindre end et minut!
Vælg "Ny kunde?" i øverste højre hjørne af webstedet.
Indtast dine personlige oplysninger og opret en adgangskode.
Når du har klikket på knappen "Send", vil du modtage en e-mail for at aktivere din konto.
Nu kan du hurtigt og nemt logge ind og afgive en ordre.
Hvordan kan jeg ændre mine kontooplysninger?
Hvad kan jeg ændre på min konto?
Skift dine loginoplysninger
Tilføj, rediger eller slet forsendelses- og faktureringsadresser
Tilføj, rediger eller afmeld nyhedsbrevet
Administrer dine auktioner på auktioner
Kan jeg slette min konto?
Bemærk venligst, at når din konto er blevet slettet, vil du ikke kunne få adgang til tidligere ordrer, og det vil ikke længere være muligt at gendanne din konto.
For at slette din konto, kontakt venligst vores kundeservice (SE2@SoBuy-shop.com)
Sådan afmelder du vores nyhedsbrev.
Du kan også afmelde dig ved at bruge afmeldingslinket i nyhedsbrevet. Nederst i brevet finder du linket "Afmeld". Du vil herefter modtage en e-mail, der bekræfter, at du har afmeldt nyhedsbrevet.
BETALING
Hvilke betalingsmetoder tilbyder vi?
Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder:
1. Klarna
2. Visum
3. Mastercard
4. American Express
5. Maestro
6. Paypal
7. Shop Pay
8. Apple Pay
9. Google Pay
Alle betalinger er sikre og håndteres via sikker forbindelse (SSL).
Har du modtaget min betaling?
Hvornår vil mit kreditkort eller PayPal-konto blive debiteret?
Hvis dit kort ikke er godkendt, vil beløbet ikke blive opkrævet. Bemærk venligst, at selvom din betaling ikke er godkendt, kan det se ud til, at vi har debiteret dit ordrebeløb, da nogle kortudstedere kan reservere penge i en kort periode.
Hvordan får jeg en faktura?
Fragt
Gratis fragt
Sverige
Danmark
Finland
Litauen
Letland
Estland
Er min ordre blevet afsendt?
Hvornår får jeg et sporingsnummer?
Hvor lang tid tager det at behandle ordren?
Hvis tilbudet ikke specificerer en anden dato, kan levering af varer foretages inden for det estimerede tidspunkt som følger:
Sverige
- 2-3 arbejdsdage
- Sydlige region: 2-3 arbejdsdage
- Central region: 3-5 arbejdsdage
- Northern Region: 5-7 arbejdsdage
- Sydlige region: 3-5 arbejdsdage
- Central og nordlig region: 5-7 arbejdsdage
- 3-5 arbejdsdage
- 5-7 arbejdsdage
- 5-7 arbejdsdage
- Sydlige region: 2-3 arbejdsdage
- Central region: 3-5 arbejdsdage
- Northern Region: 5-7 arbejdsdage
Vi skickar alla paket från vårt lager i Hamburg Tyskland.
Hvis tilbudet ikke specificerer en anden dato, kan levering af varer foretages inden for det estimerede tidspunkt som følger:
Danmark
Sverige
- 2-3 arbejdsdage
- Sydlige region: 3-5 arbejdsdage
- Central og nordlig region: 5-7 arbejdsdage
- 3-5 arbejdsdage
- 5-7 arbejdsdage
- 5-7 arbejdsdage
Hvad hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
Det afhænger af hvilket transportør der bruges til at levere din forsendelse.
De mest almindelige løsninger er:
- Luftfartsselskabet hænder over pakken til din nabo.
- Luftfartsselskabet forlader en note og leverer pakken til det nærmeste pick -UP -punkt.
- Luftfartsselskabet leverer ikke pakken og prøver at levere den igen (normalt dagen efter).
Normalt, hvis du ikke findes ved det andet eller tredje leveringsforsøg, vil han overføre pakken til sit lager. Dette giver dig et par dage til at hente det, før det sendes tilbage til os.
For spørgsmål om levering kan du kontakte vores kundesupport (SE2@SoBuy-shop.com), vi giver dig svar inden for 1 arbejdsdag
Hvornår kommer min pakke?
Du kan finde de nyeste oplysninger om ordresporingsportalen på din konto.
Hvis din ordre indeholder flere produkter, kan du få leverancer på forskellige datoer.
Hvordan kan jeg ændre mine leveringsoplysninger?
Kontakt os via SE2@SoBuy-shop.com Hvis du vil ændre dine detaljer.
Min ordre er forsinket
Hvis en levering er forsinket, skal kurerer underrette dig skriftligt inden for en rimelig tid. Du har altid ret til at fortryde dit køb i overensstemmelse med de nuværende regler for forbrugerlovgivning, hvis produktet ikke leveres inden for en rimelig tid.
Du kan også kontakteSE2@SoBuy-shop.comFor yderligere hjælp.
Jeg har ikke modtaget min pakke
For det første skal du kontakte kurerer og sørge for, at de har sendt din ordre. Du kan også kontakte SE2@SoBuy-shop.com For yderligere hjælp.
Hvordan kan jeg ændre mine leveringsoplysninger?
Kontakt os via SE2@SoBuy-shop.com Hvis du vil ændre dine detaljer.
Retur & refusion
Kan jeg returnere varen?
For at returneringen kan godkendes, skal produkt og emballage være i uændret stand.
Hvordan vender jeg tilbage?
Du kan returnere produkterne, hvis de er komplette og i original emballage og intakte.
Returperioden er 30 dage. starter den dag, emnet modtages.
Flere varer i en rækkefølge?
Annulleringsfristen starter først, før alle produkter er modtaget.
For at returnere en vare skal du følge disse trin:
Gå til min konto
Gå til mine ordrer
Find den rækkefølge, som produktet skal returneres fra
Efterlad en besked til vores kundeserviceteam (jo mere information du giver, jo hurtigere kan vi behandle dit afkast).
Hvor meget koster returfragten?
Afkast er gratis, når vi bruger vores returprocedure og vores specifikke transportør.
Hvis du vælger at returnere din vare gennem en anden transportør, kan vi ikke tilbagebetale dine forsendelsesomkostninger.
Hvor hurtigt vil betalingen for min ordre blive refunderet, efter at ordren er blevet returneret eller annulleret?
Er mine personlige oplysninger sikre?
Hvornår tegnes min betaling af Klarna?
Hvis du vælger at betale direkte, aktiveres din betaling i Klarna, når din ordre er blevet bekræftet. Dette betyder, at inden din ordre er bekræftet, er et beløb forbeholdt, når ordren derefter bekræftes pengene. Hvis du vælger at annullere din ordre, før ordren er blevet bekræftet, trækkes der ingen penge, der kun er reserveret.
Väljer du att Betala När du Får Varan Eller -genom Avbetalning Kommer Din Faktura I Klarna Aktiveras När Din Order Blivit Bekräftad. Sålledes Väljer du Själv När Din Betalning Ska Ske.