SPØRGSMÅL OG SVAR
De mest almindelige spørgsmålFør dit køb
Bruger du cookies på dit websted?
Ja. Cookies indeholder oplysninger, der overføres til din computers harddisk.
De giver vores server mulighed for at genkende dig som en almindelig besøgende og hjælpe os med at forbedre vores websted og give en bedre og mere personlig service. Bemærk, at vores annoncører også kan bruge cookies, som vi ikke har kontrol over.
Hvis du vil slette vores cookies, kan du gøre det i din browser.
Bemærk: Hvis du sletter alle cookies, er det muligt, at ikke alle funktioner i vores online butik fungerer som forventet.
Vil du læse vores privatliv og cookie -politik? Klik her.
Skal jeg oprette en konto for at kunne shoppe fra dig?
Når du afgiver en ordre efter logning på din konto, går processen meget hurtigere.
Den ekstra fordel ved bestilling, når du har oprettet en konto, er, at du altid kan kontrollere status for din ordre, tilføje produkter til din ønskeliste og foretage din ordre hurtigere, da vi allerede har gemt dine adresseoplysninger.
Hvordan oprettes en konto?
Vælg "Ny kunde?" I øverste højre hjørne af stedet.
Indtast dine personlige oplysninger og opret en adgangskode.
Når du har klikket på knappen "Send", modtager du en e -mail for at aktivere din konto.
Nu kan du hurtigt og nemt logge ind og afgive en ordre.
Hvordan kan jeg ændre mine kontooplysninger?
Hvad kan jeg ændre min konto?
Skift dine loginoplysninger
Tilføj, ændring eller slet forsendelse og faktureringsadresser
Tilføj, ændring eller uregistrering af nyhedsbrevet
Administrer dine auktioner på auktioner
Kan jeg slette min konto?
Bemærk, at når din konto er blevet slettet, vil du ikke være i stand til at få adgang til nogen tidligere ordrer, og det vil ikke længere være muligt at nulstille din konto.
For at slette din konto bedes du kontakte vores kundeservice. (SE2@sobuy-shop.com)
Sådan afmeldes fra vores nyhedsbrev.
Du kan også annullere abonnementet ved at bruge linket Deregistration i nyhedsbrevet. I bunden af brevet finder du linket "uregistrering". Du modtager derefter en e -mail, der bekræfter, at du har afsluttet abonnementet på nyhedsbrevet.
Betaling
Hvilke betalingsmetoder tilbyder vi?
Vi tilbyder forskellige betalingsmuligheder:
1. Klarna
2. Visa
3. Mastercard
4. American Express
5. Maestro
6. PayPal
7. Shopløn
8. Apple Pay
9. Google Pay
Alle betalinger er sikre og håndteres via Secure Connection (SSL).
Har du modtaget min betaling?
Hvornår opkræves mit kreditkort eller PayPal -konto?
Hvis dit kreditkort- eller PayPal -konto er godkendt, opkræves beløbet øjeblikkeligt. Du modtager en e -mail, der bekræfter, at din ordre er behandlet.
Hvis dit kort ikke er autoriseret, opkræves beløbet ikke. Bemærk, at selv hvis din betaling ikke er autoriseret, kan det se ud som om vi har opkrævet dit ordrebeløb, da nogle kortudstedere kan reservere penge i en kort periode.
Hvordan modtager jeg en faktura?
Vigtigt: Vi deltager i amerikanske rutiner. Alle fakturaer genereres automatisk som for private kunder med moms. Hvis du er en virksomhedskunde, bedes du give en besked til os med dit firmanavn og et gyldigt momsnummer.
Forsendelse
Gratis fragt
Sverige
Danmark
Finland
Litauen
Letland
Estland
Er min ordre blevet sendt?
Hvornår får jeg et sporingsnummer?
Hvor lang tid tager det at behandle ordren?
Hvis tilbudet ikke specificerer en anden dato, kan levering af varer foretages inden for det estimerede tidspunkt som følger:
Sverige
- Sydlige region: 2-3 arbejdsdage
- Central Region: 3-5 arbejdsdage
- Northern Region: 5-7 arbejdsdage
- 2-3 arbejdsdage
- Sydlige region: 3-5 arbejdsdage
- Central og nordlig region: 5-7 arbejdsdage
- 3-5 arbejdsdage
- 5-7 arbejdsdage
- 5-7 arbejdsdage
Hvad hvis jeg ikke er hjemme på leveringstidspunktet?
Det afhænger af hvilket transportør der bruges til at levere din forsendelse.
De mest almindelige løsninger er:
- Luftfartsselskabet overleverer pakken til din nabo.
- Luftfartsselskabet forlader en note og leverer pakken til det nærmeste pick -UP -punkt.
- Luftfartsselskabet leverer ikke pakken og prøver at levere den igen (normalt dagen efter).
Normalt, hvis du ikke findes ved det andet eller tredje leveringsforsøg, vil han videregive pakken til sit lager. Dette giver dig et par dage til at hente det, før det sendes tilbage til os.
For spørgsmål om levering kan du kontakte vores kundesupport (SE2@sobuy-shop.com), vi giver dig svar inden for 1 arbejdsdag
Hvornår kommer min pakke?
Du kan finde de nyeste oplysninger om ordresporingsportalen på din konto.
Hvis din ordre indeholder flere produkter, kan du få leverancer på forskellige datoer.
Hvordan kan jeg ændre mine leveringsoplysninger?
Kontakt os via SE2@SoBuy-shop.com Hvis du vil ændre dine detaljer.
Min ordre er forsinket
Hvis en levering er forsinket, vil kurerer inden for en rimelig tid underrette dig skriftligt. Du har altid ret til at fortryde dit køb i overensstemmelse med de nuværende regler for forbrugerlovgivning, hvis produktet ikke leveres inden for en rimelig tid.
Du kan også kontakteSE2@SoBuy-shop.com For yderligere hjælp.
Jeg har ikke modtaget min pakke
For det første skal du kontakte kurerer og sørge for, at de har sendt din ordre. Du kan også kontakte SE2@SoBuy-shop.com For yderligere hjælp.
Hvordan kan jeg ændre mine leveringsoplysninger?
Kontakt os via SE2@SoBuy-shop.com Hvis du vil ændre dine detaljer.
Retur & refusion
Kan jeg returnere varen?
Ja, varer, der er købt igennem SoBuy Har 30 kalenderdage med retten til tilbagetrækning. Annulleringsperioden begynder at gælde fra den dag, du har modtaget produktet. Rettens ret til tilbagetrækning reguleres i loven (2005: 59) om afstandsaftaler og aftaler uden for forretningslokaler.
For at tilbagevenden skal godkendes, skal produktet og emballagen være i uændret stand.
Hvordan vender jeg tilbage?
Du kan returnere produkterne, hvis de er komplette og i original emballage og intakte.
Returperioden er 30 dage. starter den dag, emnet modtages.
Flere varer i en rækkefølge?
Annulleringsfristen starter først, før alle produkter er modtaget.
For at returnere en vare skal du følge disse trin:
Gå til min konto
Gå til mine ordrer
Find den rækkefølge, som produktet skal returneres fra
Efterlad en besked til vores kundeserviceteam (jo mere information du giver, jo hurtigere kan vi behandle dit afkast).
Hvor meget koster returforsendelsesomkostningerne?
Afkast er gratis, når vi bruger vores returprocedure og vores specifikke transportør.
Hvis du vælger at returnere din vare gennem en anden transportør, kan vi ikke tilbagebetale dine forsendelsesomkostninger.
Hvor hurtigt vil betalingen for min ordre blive tilbagebetalt, efter at ordren er blevet returneret eller annulleret?
Er mine personlige oplysninger sikre?
Hvornår tegnes min betaling af Klarna?
Hvis du vælger at betale direkte, aktiveres din betaling i Klarna, når din ordre er blevet bekræftet. Dette betyder, at inden din ordre er bekræftet, er et beløb forbeholdt, når ordren derefter bekræftes pengene. Hvis du vælger at annullere din ordre, før ordren er blevet bekræftet, trækkes der ingen penge, der kun er reserveret.
Hvis du vælger at betale, når du modtager varen eller ved afbetaling, aktiveres din faktura i Klarna, når din ordre er blevet bekræftet. Således vælger du selv, når din betaling skal foretages.